Pošalji prijatelju

Lifestyle

18. 04. 2012

Fiat promenio jelovnik

Kragujevac - Italijani koji rade za kompaniju FIAT Automobili Srbija (FAS), bitno su uticali na promenu jelovnika u ugostiteljskim objektima u Kragujevcu, pokazuju podaci Metroa, najvećeg veleprodajnog lanca u Srbiji.

Metro, najveći snabdevač kragujevačih restorana, hotela i kafića zabeležio je od početka 2012. velike promene u potražnji određenih proizvoda, a u ugostiteljskoj ponudi su izmenjeni jelovnici, kao i sve veće orijentacije na internacionalnu kuhinju sa posebnim akcentom na italijanske specijalitete.

U distribuitvnom centru Metro u Kragujevcu udvostručena je prodaja testenine, mocarele, sveže rukole, kao i potražnja za biftekom.

Značajni porast se beleži i u prodaji sveže ribe lososa, orade i brancina za 180 odsto, a porasla je i potražnja za svežom tunom, koje se u distributivni centar Metro Kragujevac redovno doprema dva puta nedeljno iz severnih i mediteranskog mora, saopštio je taj veleprodajni lanac.

Naglo je porasla i potražnja za mediteranskim, začinima pa je Metro u svoju ponudu uvrstio i artikle poput svežeg začina žalfije, nane i mnogih drugih.

Prodaja namirnica, pića i neprehrambenih artikala za ugostiteljski sektor u Kragujevcu povećana je od početka godine za čitavih 20 odsto, a pojedini kragujevački hoteli beleže rekordnu popunjenost kapaciteta.

Procenjuje se da u Kragujevcu trenutno živi oko 4.000 stranaca od čega su većina Italijani.

Novinar Branko Vučković

Nema komentara.