Pošalji prijatelju

Region

21. 09. 2013

EPS krši prava građana

Beograd - Zaštitnik građana Saša Janković ocenjuje da najnovija dešavanja povodom računa za utrošenu električnu energiju, koji ne sadrže elementarni podatak - obaveštenje o visini preplaćenog iznosa, niti napomenu da su za navedene iznose automatski umanjena nova dugovanja potrošača - predstavljaju kršenje prava građana.

U današnjem saopštenju kancelarije zaštitnika prava građana, istaknuto je da je to im korak nazad u kvalitetu rada administracije.

Propuštena je prilika da se sa reorganizacijom infrastukturnog javnog preduzeća i početkom rada ''EPS snabdevanja'' otklone do sada uočeni nedostaci u radu (komplikovani, nejasni i netačni računi za utrošak električne energije) kojima se krši pravo građana na obaveštenost o načinu obračuna i stanju duga, a na koje je Zaštitnik građana više puta do sada ukazivao.

Obezbeđivanje dodatnih šaltera za reklamacije samo je pokušaj umanjenja nepotrebno nanete štete i bavljenje posledicama, umesto očekivanog i potrebnog unapređenja rada administracije, što bi sprečilo potrebu da građani gube vreme u redovima za reklamacije računa.

Zaštitnik građana smatra da nadležno ministarstvo i Vlada Srbije koja ima neposredan kadrovski uticaj na organe upravljanja EPS, treba da utvrde odgovornost i sankcionišu novo šikaniranje građana, navedeno je u saopštenju.

Novinar Z.Č., foto FoNet

Nema komentara.